Frokostmøte og årsmøte på Brunvoll 2.juni

Status og markedsutsikter - hvordan erstatte reduserte/bortfall av markeder i offshoresektoren?
Dato2. juni kl. 00:00
Last ned til kalender

Vi har gleden av å invitere til frokostmøte og omvisning i Brunvoll sine nye flotte lokaler på Årø torsdag 2. juni kl. 08.00 - 10.30
(merk tidspunkt for møtets slutt).

Årsmøtepapirene finner du her!

Flere av de største industribedriftene i regionen er knyttet til petroleumssektoren, og er i en krevende periode. Utviklingen deres påvirker situasjonen for øvrig næringsliv, og det er derfor av stor interesse hvordan fremtiden ser ut.

Hvordan er situasjonen nå, hvordan jobber de for å opprettholde aktiviteten - hvordan omstille? Brunvoll v/adm.dir Odd Tore Finnøy, Glamox v/konsernsjef Rune Marthinussen PREZIOSO Linjebygg v/daglig leder Kristoffer B. Jenssen, Axtech v/daglig leder Richard Myhre, Oshaug v/adm.dir Stein Berg Oshaug, National Oilwell Varco v/direktør Terje Korsnes og Axess v/daglig leder Børge Gjeldvik orienterer.

Frokost fra kl. 08.00. Vi starter årsmøtet i Molde Næringsforum kl. 08.20 og deretter går vi vi direkte over på orienteringer fra bedriftene ca kl. 08.40 frem til omvising på Brunvoll. Omvisning skjer ca. kl. 09.45 - 10.30.

Påmelding her:

Tid: 2. juni kl. 08.00 - 10.30, frokost fra kl. 08.00-08.20
Sted: Brunvoll Årø, kompetansesenter Nord (nybygget)
Deltagelse er gratis

Av hensyn til guider, ber om vi at du krysser av for om du skal delta på omvisningen på Brunvoll, ca kl. 09.45 - 10.30