Digitalt frokostmøte om Reiseliv i Molderegionen sommeren 2020
Webinar 26. mai 2020. Reiselivsmarkedet var globalt og i kraftig vekst da pandemien traff oss. Nå er det endringsledelse og utnytte mulighetene i den nye situasjonen som gjelder. Hvem klarer å trekke til seg de norske turistene i sommer? Hvor stort blir markedet, og hvordan rigger vi oss for sesongen 2020? Hva bør vi forberede oss på? Hvordan rigger vi oss for å gi ferien til den norske turisten innhold og mening, slik at det går gjetord om ferien hos oss?Dato | 26. mai kl. 09:00 - 10:00 |
---|
På det digitale frokostmøtet får du høre hvordan Visit Nordvest jobber for å fylle Molde og regionen med norske turister, hvordan aktørene forbereder seg og hvilke grep vi tar via Masterplan for Reiseliv for utvikling på kort og lang sikt.

Hvordan jobbes det nå for å få turistene Nordvestlandet i sommer ?
Reiselivssjef Torunn Dyrkorn i Visit Nordvest forteller om omstillinga i markedet. Hvilke markedsføringsgrep gjør vi nå for at Nordvestlandet kan vinne kampen om det norske markedet. Hvordan kan du få markedsført din bedrift best mulig, og hvilken respons man forventer av markedsføringen i dag, og hvordan vi jobber vi mot det internasjonale markedet på sikt.

Vi vinner markedet hvis vi er best! Hvordan rigger vi oss i Molde?
Reiselivsutvikler Hilde Bergebakken fra Masterplan Reiseliv forteller om hvordan vi med et stort kompetanseløft gjennom Moldevert Digital skal gi mening og innhold til våre gjester i år. Hva bør vi tenke på til sommersesongen? Hvordan har overnatting- og opplevelsebedriftene lagt tilrette for å ta imot de norske turistene? Vi presenterer nyheter på utviklingssiden, samt hvilke grep vi tar videre framover for å styrke reiselivet.
Det er viktig at vi lykkes som best vi kan med de restriksjoner som gjelder for sommeren, og det gjør vi sammen!
I etterkant av innleggene er er det anledning til å komme med innspill/kommentarer, stille spørsmål. Du får tilsendt lenke i forkant av webinaret ved å melde deg på under.
Velkommen!